Yemek Listesi
01/09/2017 - 30/09/2017 TARİHLERİ ARASI YEMEK LİSTESİ
           
TARİH GÜN 1.YEMEK 2.YEMEK 3.YEMEK 4.YEMEK
5.09.2017 SALI SÜZME MERCİMEK ÇORBA DİLİM LİMON FIRINDA SALÇALI KEKİKLİ TAVUK BAGET KURU NANELİ TEREYAĞLI MAKARNA MEYVE
6.09.2017 ÇARŞAMBA NOHUT YEMEĞİ SÖĞÜÇ SOĞAN PİRİNÇ PİLAVI KASE YOĞURT İSTANBUL TATLISI
7.09.2017 PERŞEMBE DÜĞÜN ÇORBA TAZE FASULYE YEMEĞİ BULGUR PİLAVI MEYVE
8.09.2017 CUMA EZOGELİN ÇORBA DİLİM LİMON KONYA BÖREĞİ MEVSİM SALATA AYRAN
 
11.09.2017 PAZARTESİ TEL ŞEHRİYE ÇORBA DİLİM LİMON SEBZELİ TAVUK HAŞLAMA BULGUR PİLAVI MEYVE
12.09.2017 SALI YAYLA ÇORBA İZMİR KÖFTE CEVİZLİ ERİŞTE TARÇINLI SÜTLAÇ
13.09.2017 ÇARŞAMBA ARPA ŞEHRİYE ÇORBA DİLİM LİMON BALIK  -  ROKA MEVSİM SALATA TAHİN HELVA
14.09.2017 PERŞEMBE MEHİRLİ SÜZME MERCİMEK ÇORBA DİLİM LİMON KARIŞIK KIZARTMA PEYNİRLİ KOL BÖREĞİ SÜZME YOĞURT
15.09.2017 CUMA KAŞARLI DOMATES ÇORBA PATLICAN KEBAP PİRİNÇ PİLAVI SEMİZOTLU CACIK
 
18.09.2017 PAZARTESİ EZOGELİN ÇORBA DİLİM LİMON TAVUK ÇÖP ŞİŞ KÖZLENMİŞ BİBER BULGRU PİLAVI  ZERDE
19.09.2017 SALI TEL ŞEHRİYE ÇORBA DİLİM LİMON KADINBUDU KÖFTE PATATES KIZARTMASI SÜZME YOĞURT MEYVE
20.09.2017 ÇARŞAMBA KAŞARLI DOMATES ÇORBA  ETLİ EKMEK MEVSİM SALATA AYRAN
21.09.2017 PERŞEMBE KURU FASULYE YEMEĞİ SÖĞÜŞ SOĞAN PİRİNÇ PİLAVI KASE YOĞURT DONDURMALI ANTEP FISTIKLI TAŞ KADAYIF
22.09.2017 CUMA SÜZME MERCİMEK ÇORBA DİLİM LİMON TİRİT SÜZME YOĞURT MEVSİM SALATA MEYVE
 
25.09.2017 PAZARTESİ MEHİRLİ SÜZME MERCİMEK ÇORBA DİLİM LİMON BALIK  -  ROKA MEVSİM SALATA TAHİN HELVA
26.09.2017 SALI DÜĞÜN ÇORBA SEBZELİ TOPALAK YEMEĞİ MAKARNA BAKLAVA
27.09.2017 ÇARŞAMBA KAŞARLI DOMATES ÇORBA TAVUK BUT KEBAP SUMAKLI SOĞAN PİDE BULGUR PİLAVI AYRAN
28.09.2017 PERŞEMBE EZOGELİN ÇORBA DİLİM LİMON BİBER DOLMA  KASE YOĞURT KAYMAKLI EKMEK KADAYIFI
29.09.2017 CUMA KONYA DÜĞÜN MENÜ(YAYLA ÇORBA/KAVURMA/PİRİNÇ PİLAVI/İRMİK HELVA/MEYVE SUYU)

Bilgi

Menülere Ekmek Dahil Değildir, 1 İnce Dilim Ekmek 70 Kaloridir.

Yetişkin bir erkek bireyin günlük enerji ihtiyacı 2200-2500 kalori, bayan bireyin günlük enerji ihtiyacı 1800-2000 kaloridir.

Bu gereksinimin 1/5 i kahvaltıdan, 2/5 i öğle yemeğinden, 2/5 i akşam yemeğinden karşılanmalıdır